2009/01/08

V jednom kole...

... jest nyní cvelfátko. Proto už ode mě nečekejte nic až do příštího týdne. ;)
Profesoři se z nás snaží před odjezdem na lyžák vyždímat, seč jim síly stačí, ale já se nedám! :) Dnes jsem o tom přesvědčila drahou paní zeměpisářku, jelikož jsem dostala za pět z litosféry. Ale koho to trápí, že ^^
Zítra si jdu pro board a v sobotu zvedáme kotvy. Napadlo dost sněhu, takže to určitě bude parádní. Už jsem si na cestu naporoučela řízky ^^
Teď se vrhnu na ten sloh (to zase bude dílko - vypravování na téma "Stalo se na koňských dostizích" *otrávený pohled*)
Mějte se tu v mé nepřítomnosti krásně a vyražte taky na hory!;)
P.S. Asi jste si všimli playlistu dole - jsou to moje srdcové záležitosti. ;)

4 komentáře:

  1. jj taky jedeme na lyžák :D bude švanda :D u nás učitelé to samí... cvocííí :D

    OdpovědětVymazat
  2. jj, naše třída teď taky odjela na lyžák... beze mě - jsem zavilý nepřítel jakéhokoli sportu xD... s profesorama to znám - teď je to fakt děs (budu se muset učit látku do fyziky za celý pololetí... naprosto zbytečný blbosti)... hlavně si to tam na horách užij xD

    OdpovědětVymazat
  3. Zlatka > Ono je to po pololetí přejde (snad) ;)
    Michka > U nás ten lyžák teda o sportu ani moc nebyl :))

    OdpovědětVymazat
  4. Honey, kdy plánuješ comeback? ;-)
    Už se těšim, na nějaký nový zprávy a wally :-)

    OdpovědětVymazat

.