2009/02/02

Snění šílence, nebo šílení snílka?

Poslední dobou mám fakt zvláštní sny. Nejčastěji se mi zdá, že mě někdo zabil, ale nikdy v tom snu úplně nezemřu, jenom umírám. Nejzvláštnější na tom ale je, že to nejsou noční můry.
A taky jsem asi nemocná. Pěkně mě bolí vk krku.
Jo a viděla jsem konečně Temného rytíře. Páni, Heath byl naprosto famózní! Doteď jsem si myslela, že nikdo nemůže zahrát Jokera líp než Jack Nicholson. Omyl, vážení :)
Pak jsem taky přečetla Nikdykde od Neila Gaimana. Už jsem od něj četla Hvězdný prach, a Nikdykde mě opět utvrdilo v názoru, že tenhle člověk prostě umí psát.
Teď jsem si opět rozečetla New moon, i když je to moje nejmíň oblíbená kniha z Twilight ságy. Musím být v obraze, až to zas vtrhne do kin, a bůhví kdy zas budu mít čas.
Na závěr vám přidám wall s Jokerem, který jsem prostě musela vyrobit :)

13 komentářů:

  1. bože, ty tvoje sny ti vážně nezávidím... já bych z toho byla okamžitě v depresi... možná zkus jako protiléčbu nevkusně přeslazenej románek xD... ok, to by tomu možná přitížilo xD... a souhlasím s tebou - Joker byl naprosto fantastický... prý - "umím kouzlit" nebo "můžu si zavolat?" xD... mám takovej dojem, že Temný rytíř je jediný díl Batmana, na kterej jsem ochotná se dívat xD

    OdpovědětVymazat
  2. Jenomže ono je to jakoby součástí toho snu, jako kdyby to tak prostě mělo být a já jsem s tím v tom snu smířená, neděsí mě to... Těžký popsat.

    S tím slaďákem je to dobrý nápad - akorát já na to moc nekoukám, takže nevím, co vybrat - nějaký doporučení? ;)

    A Joker je prostě zlato :) Mně se teda líbil i Jack Nicholson, ale Heath je prostě Heath ^^

    OdpovědětVymazat
  3. aha... stejně ti ty sny nezávidím...
    ten slaďák - taky netuším, ale teď mi jedna kamoška vnutila... hm, jak se to jmenuje... myslím, že je to Nikdy to nevzdávej? mno, hraje tam Hilary Duff... i když, já když už se dívám na něco romantickýho, tak na 10 důvodů, proč tě nenávidím xD
    Jacka Nicholsona jsem v téhle roli neviděla, takže zůstanu u Heatha xD

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, Hilary Duff nepřekousnu :/
    Ale 10 důvodů, proč tě nenávidím znám a zbožňuju^^ Asi hlavně kvůli Heathovi :))

    OdpovědětVymazat
  5. jej, tak to ti asi neporadím nic jinýho... romantický komedie nesleduju, když už, tak jenom se sestřenkou xD... hmmm... co třeba Deník princezny? xD...
    a k těm 10 důvodům - překvapivě, Heath byl jeden ze dvou důvodů, proč jsem se na to mrkla (ten druhý - je to na motivy Zkrocení zlé ženy xD)

    OdpovědětVymazat
  6. Téda.. aj ja som mala obdobie, kedy som mala fakt desivé sny, ktoré ani neboli desivé. Len.. zvláštne... Teraz mám zase obdobie kedys a mi nič nesníva...zvláštne :D
    Inak, súhlasím, že DK je asi ediná časť Batmana na ktorú sa môžem pozerať... a teraz, keĎ som ho už videla celý, zvyčajne pretáčam na "Ta dá" alebo "Why so serious" časti... :D
    Inak, dnes ráno som pozerala 10things I hate about you... :) to som proste musela vidieť a aj kvôli (ok, no tak hlavne kvôli) Heathovi bol dokonalý.. po celý čas som sa rehotala ako blázon :D Určite je to jedna z tých vecí, ktoré si pozriem, keď potrebujem rozptýliť...:) A ak ešte nejakú komedy, tak potom Accepted... To sa tiež dá pozrieť :D
    A - skoro by som zabudla - ten wall je.. ah mňam :)) Asi si ho dám na plochu :)
    Mimochodom, hrozne krásne ďakujem za komentár na webe :)

    PS: toto mám na lavici v škole:
    - Rest in peace,
    My beloved Heath
    Just broken standing here
    Hoping that you're near
    Being killed by fear
    That you'll disappear
    With my last tear...

    - som to našla ešte dááávno tuším pri obrázku Heatha na Deviante... A nejako sa mi to zapáčilo a.. tak no... RIP :(

    PPS: Hádam toto nie je moooc dlhý komentár..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, to by mě zajímalo, kdy se konečně k Dark Knight dostanu já... Klasicky, jsem poslední :-))
    Brzo se uzdrav, jo, a ten Joker-wall je super XD

    OdpovědětVymazat
  8. Michka > No jo, tak jsem si zašla do kina na Podivuhodný případ Benjamina Buttona - doporučuju, není divu, že to má 13 nominací na Oscara ;)

    Qtinka-Cullen > "Dnes jsem měl k obědu kachnu" :D Určitě se koukni na "Candy", hraje tam feťáka, ale hodně zajímavý to je... Znovu: RIP Heath :(

    Elanne: Musíš!:) Stojí to za to ;) A děkuju za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  9. "Mám tam pinďoura, že jo?!" :D Díki, doťahám The brothers Grimm, kde tiež hrá, keď to dávlai v tv som pri tom zaspala nechtiac :( Tak si to chcem vynahradiť :) Ale Candy si určite tiež stiahnem... A chcela som si pozrieť aj na Skrotenú horu... Ah... Ale aspoň som sa dočkala - spolužiačka mi dnes venovala poster z Bravíčka, už mi pekne visí oproti posteli, vedľa twilight postra, večer s nimi zaspávam a ráno sa s nimi zobúdzam... Škoda že Heath už spí svoj večný spánok a nikdy sa nezobudí spolu so mnou... Aj keď ešte stále žije v mojom srdiečku... A predpokladám že nie len v mojom... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Qtinka-Cullen > Zkrocená hora stojí za vidění ;)
    Jinak ten poster ti závidím :P Na Heatha se určitě nezapomene!

    OdpovědětVymazat
  11. cvelfátko > jop, to si určite pozriem.. idem hľadať torrent :))
    a pokiaľ mám úprimne povedať, mohli vybrať aj krajšiu Heathovu fotku, ale... podstatné je, že je tam heath, no nie? :))
    Inak, mohla by som si vypýtať tvoje ICQ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Qtinka-Cullen > Jasně :) 402247922

    OdpovědětVymazat
  13. Pridala som si ťa :) Keby niečo, tak 350 261 703 :))

    OdpovědětVymazat

.