2009/02/16

Hi there,
jak se máte? :) V podlení době mluvím víc anglicky než česky, tak se nedivte :D
Taky mám nějak podezřele moc času - čtu jak pominutá :)) Dokončila jsem New Moon, ale sestra pořád ještě nedočetla Eclipse, tak jsem aspoň přečetla Midnight Sun^^
Dále pak Ságu prokletých, kterou jsem chtěla přečíst v originále, ale když jsem zjistila, že je to norsky, musela jsem přiznat, že to je nad moje síly :) Zatím vyšly v čj 2 díly, ale dohromady je jich 47... A mám co číst, na pár let :D
Jinak vám můžu doporučit návštěvu kina, konkrétně The Curious Case of Benjamin Button. Naprosto dokonalý film, v mých očích rovný Forrestu Gumpovi. Poprvé jsem brečela v kině :D
Mám pro vás i grafiku - wall, se kterým jsem se zúčastnila soutěže na Intoxicated. That's all, folks! ;)
A FYI - brzy se chystám přestoupit s tímhle blogem na web^^ Ráda bych někde shromažďovala svou grafiku. :)


6 komentářů:

  1. wow, wall s Jane se ti moc povedl! je úžasnej xD... jak přestoupíš na web, okamžitě mi hoď odkaz, tvoje grafika se mi líbí xD
    o Benjaminu Buttonovi jsem už slyšela hodně chvály, ale - bohužel - netuším, kdy se do kina dostanu... je to vážně deprimující, když mi o tom každý vykládá, jak je to perfektní a já to s největší pravděpodobností ještě dlooouuuho neuvidím

    OdpovědětVymazat
  2. Wall je skvělej! :-) Vážně moc povedená práce... A na ten web - jak to, že tam už nejsi? XD
    The Curious Case of Benjamin Button, u toho si nejsem jistá, Brad Pitt nikdy nebyl můj favorit :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Michka > Děkuju za pochvalu, určitě dám s tím webem vědět ;)
    Jinak jestli budeš mít šanci ten film vidět, nezaváhej.^^

    Elanne > Děkuju^^ Na web přestoupím, co nejdřív to půjde. ;)
    Já jsem Brada Pitta taky nikdy moc nemusela, ale v tomhle podal vážně skvělý výkon - až mě to překvapilo :))

    OdpovědětVymazat
  4. Wall je skvelý :) Jo a Bena Buttona by som si chcela pozrieť, takže nejako musím zohnať... práve som inak dopozerala Brokeback *in love* :))
    Čo sa čítania týka, mám za povinné tri gaštanové kone, už to čítam dva týždne keď nie viac aneviem sa tým prekúsať, jednoducho ma to nebaví... Popritom som si prešla Punkovou princeznou a začala som aj Búrlivé výšiny :D

    OdpovědětVymazat
  5. konečně se mi podařilo překecat moje rodičovstvo a na toho buttona se možná aj dostanu xD

    OdpovědětVymazat
  6. Michka > Tak to je super :) Užij si to

    OdpovědětVymazat

.