2009/02/26

Zítra poteče pravá krev ;)

Zdravíčko všichni,
jak je? Já jsem momentálně docela silně posedlá X) Samozřejmě ničím jiným než True Blood, zvláště pak Billem :))
Jak je mým dobrým zvykem, nakazila jsem tím i ostatní :) Přinejmenším dvě kamarádky, se kterými pořádám zítra True Blood maraton u nás doma. Fakt se mooc těším, koupíme si zmrzlinu a lasagne a pojedeme nonstop až do rána :))
Z tohohle všeho vyplývá, že můžete brzo očekávat příval TB grafiky ;) Jak jsem se už zmínila, jsem totálně zblázněná do Billa, takže hlavně grafika s ním... :)
FYI - True Blood je snad ještě lepší než Twilight! ;)

Mějte se.
P.S. S tím webem jsem sice ještě moc nepokročila, ale věřte, že se snažím X)

6 komentářů:

  1. No ja nvm, TB som nikdy nevidela :D Teraz fičím na SPN, takže možno po tom sa dám aj na TB, uvidíme :P Každopádne sa teším na tú grafiku! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, dobře, tak budu za magora... Mě True Blood vůbec nechytlo, začala jsem na to koukat a skončila u 8.dílu, tak nějak nevim... No, možná, se k tomu v dlouhé chvíli (momentálně nehrozí) vrátim a pak už neodejcu XD ale zatim, tak jako Qtinka jedu na SPN a taky GG, Being Human, Dollhouse, Heroes a tam už se mi TB nevejde XD XD

    P.S. Ale na grafiku a web se těšim! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. hm, TB jsem neviděla... a vzhledem k tomu, že teď se chystám na další dva seriály, třetí bych už nezvládala xD... zvlášť s mým množstvím volnýho času xD

    OdpovědětVymazat
  4. Qtinka > Vřele doporučuju! ;)
    Elanne > Do 8. dílu? Tak tos asi viděla tu úžasnou scénu, kdy Bill hlídal děti XD O Dollhouse jsem toho dost slyšela, a taky se na to chystám :)
    Michka > Chápu no, já vstávala v pět, abych stihla před školou zkouknout další díl TB :D Já vím, jsem magor :D

    OdpovědětVymazat
  5. Juhůůůů Já tě miluju ^^ Honem si tě letim dát do oblíbených... Já sem tak ráda :D Já věděla že ti to nedá xD (kecam, fakt sem myslela že už se nevrátíš)
    A co, že zrovna blogspot? :D Já ten svuj tak nějak...no :D Překopala abych byla na blog.cz :D
    Fíha True Blood? :D WTF? :D No tak to by nešlo xD Nejsem zasvěcená, musím to vykoumat (mam pocit že to je film :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, True Blood! Ticho ti závidím kamrátky :D moje nemajú ani šajnu, čo to je... plus niektoré by to nepochopili, iné by to sto percent nebavilo, ďalšie zhnusilo... ale tiež by som niečo také chcela:)
    takže teším sa na grafiku od teba.

    OdpovědětVymazat

.